ratų geometrijos reguliavimas

Ratų geometrijos reguliavimas

Mūsų Autoservise yra atliekamas ratų suvedimas bei išvertimas. Savo darbą dirbame atsakingai bei užtikrintai.

Prieš atliekant ratų geometrijos reguliavimą, visada patikrinima važiuoklė su važiuoklės (pakabos) tikrinimo stendu.

Vienos ašies reguliavimo kaina: 20 – 25 EUR 
Dviejų ašių reguliavimo kaina: 25 – 30 EUR
Kaitinimas: 5 EUR

Rezervacija telefonu

Adresas

Rugiagėlių g. 15, Radviliškis.

Kodėl reikia tikrinti ratų suvedimą – išvirtimą ?

Ratų suvedimą – išvirtimą būtina reguliuoti dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, automobilis po ratų suvedimo – išvirtimo geriau laikysis judėjimo trajektorijos tiesiojoje („laikys kelią“), t.y., automobilio netrauks į šalį, jis „geriau klausys vairo“. Antra, automobilį bus lengviau valdyti, taps labiau manevringas ir mažiau linkęs šoniniam slydimui. Trečia, esant teisingiems ratų suvedimo – išvirtimo reguliavimo parametrams, bus mažiau sunaudojama degalų bei didės padangų naudojimo ilgaamžiškumas.

Rekomenduojama tikrinti automobilio ratų suvedimą – išvirtimą:
  1. Kas 10-15 tūkstančių kilometrų ridos
  2. Po važiuoklės remonto:
    • pakeitus vairo traukių antgalius;
    • pakeitus rutulines atramas;
    • pakeitus švytuoklės šakę;
    • pakeitus vairo reduktorių arba vairo pavarą;
    • pakeitus pakabos svirtis;
    • pakeitus sailentblokus;
    • pakeitus spyruokles, statramsčius arba amortizatorius į kitokio tipo (kadangi keičiant tepalinius į dujinius ir atvirkščiai keičiasi automobilio prošvaistė (klirensas), ko pasekoje keičiasi ratų suvedimo – išvirtimo nustatymo kampai.
  3. Jeigu automobilį „traukia“ į dešinę arba į kairę, ir vairo ratas pakeitė savo poziciją, automobiliui judant tiesiąja.
  4. Automobilis blogai važiuoja tiesiąja (“plaukioja, blogai laiko kelią“) arba užmetamas į šalį, kai patenka į kelio duobę arba vėžes.
  5. Automobilis blogai valdomas. Reakcijos į vairo rato judesius, labai pavėluotos. Vairo rato judesiai – standūs.
  6. Stabdant, automobilį traukia į šalį arba jis pradeda suktis ant slidžios kelio dangos (pirmiausiai – stabdymo sistemos diagnostika).
  7. Užvažiavus ant standžios kliūties, susideformavus ratų diskams, pramušus važiuoklę iki atramų (net jei nėra aukščiau pateiktų gedimų požymių, būtina patikrinti stendę).
  8. Padidėjęs padangų nusidėvėjimas.
  9. Jei automobilio apsisukimo spindulys į kairę ir į dešinę yra skirtingo dydžio, ir Jūs norite jį sulyginti (kartais tai lydima kėbulo arkos kliudymu susuktais ratais).
  10. Blogas vairo rato sugrąžinimas į pradinę, tiesią padėtį.
  11. Pakeitus žiemines padangas į vasarines (žiemą patenkate į duobes – reguliavimo kampai išsiderina, padangų guma stipriai nesidėvi, kadangi slidu, atėjus pavasariui, pradeda stipriai dėvėtis padangų guma).
  12. Sumontavus ant ratlankių naujas padangas, ypač jei automobilį stipriai traukia į šalį.

AUTOZIRON AUTOSERVISAS

KOKYBĖS GARANTAS

SUSISIEKITE TELEFONU